miercuri, 2 decembrie 2009

Antal Arpad a vegheat la liniştea oraşului

Primarul municipiului Sfântu Gheorghe, Antal Arpad, nu a luat parte la manifestările dedicate zilei de 1 Decembrie, însă s-a plimbat pe străzile din centrul oraşului pe întreg parcursul acestora. Primarul anunţase că nu va participa la manifestări, deoarece consideră că românii nu şi-au ţinut promisiunile făcute maghiarilor în 1918 la Alba Iulia, drept pentru care nu ar fi potrivit să-i deranjeze chiar de Ziua Naţională, amintindu-le în discursul său de promisiunile neonorate.

„Eu am spus că voi fi în oraş de 1 Decembrie, trebuie să veghez la liniştea acestuia, cei care au venit trebuie să plece, noi rămânem şi ne vedem de treabă. Am spus clar că dacă sunt invitat să iau cuvântul voi aminti de 1918 la Alba Iulia, nu am fost invitat să iau cuvântul, deci înseamnă că nu s-a vrut să spun ceea ce intenţionam, asta e”, a declarat Antal Arpad.

Primarul a mai arătat că a intrat în alertă în ceea ce priveşte vegherea oraşului încă de pe 30 noiembrie, când un grup de tineri din Bucureşti a solicitat cazare la Colegiul Naţional Mihai Viteazul (CNMV), pentru a participa a doua zi la manifestările de 1 Decembrie. „Împreună cu conducerea CNMV a trebuit să întoarcem un grup de tineri care a vrut să se cazeze la liceu. Eu nu cred că e normal ca nişte tineri raşi în cap să se cazeze într-o instituţie de învăţământ, aşa ceva nu pot accepta şi din fericire şi conducerea CNMV a gândit la fel şi i-am întors cu autobuzul cel puţin până în Braşov. Oricum, tinerii erau scandalagii şi le-am spus foarte clar că nu au ce căuta în Sfântu Gheorghe”, a declarat primarul

Acesta a mai arătat că nu ştie exact de la ce organizaţie erau tinerii, dar aceştia aveau asupra lor inclusiv steagul Noii Drepte. Potrivit unor surse, tinerii care au cerut cazare la CNMV ar fi folosit un limbaj cu tente naţionaliste extremiste şi destul de violent la adresa primarului.

„M-am plimbat prin oraş şi luni seară, asta am făcut şi azi şi asta voi face până când voi fi sigur că vor pleca toţi cei care au venit să facă scandal aici”, a mai spus Antal Arpad.

Dacă primarul Antal Arpad a lipsit de la manifestările dedicate Zilei de 1 Decembrie, Primăria Sfântu Gheorghe nu a fost reprezentată de nimeni şi nici nu s-a depus vreo coroană la statuia lui Mihai Viteazul din partea instituţiei administraţiei locale.

Monica Rizea
http://www.covasnamedia.ro/beta/?p=5278

Niciun comentariu:

Spaţiul etnogenetic românesc

Spaţiul etnogenetic românesc